Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hentura Moi,
mulla on myös hakusessa uusia tuttavuuksia/ystäviä. Olen 23 vuotias ja asunut lappeenrannassa jo muutaman vuoden, mutta tarvetta olisi vielä ystäville. Mulla on myös kaksi koiraa ja tykkään touhuta ja lenkkeillä niitten kanssa. Tykkään välillä käydä bubissa muutamalla ja vaikka pelailemassa ja syömässä jotain pientä, mutta ihan yökerhoihin tulee harvemmin lähdettyä, tietty niihin silloin tällöin, lähinnä opiskelijabileissä. Kaikennäköinen tekeminen on myös mukavaa puuhaa :) Olen juuri tehnyt sopimuksen huhtarin liikuntakeskukseen niin olisi kiva saada jumppaseuraa :) Laitan nyt vanhemman sähköpostiosotteen tähän niin älkää ihmetelkö tyhmää osotetta: sprinkleri@hotmail.com.
Jos Isil kiinnostaa niin voin laittaa sinulla viestiä tai toisinpäin! |
Moikka:) en täällä palstalla ole hetkeen käynyt näköjään, mutta kyllähän uudet tuttavuudet on aina tervetulleita:) Mullakin on jäsynyys huhtariin ja jumappaseura kelpais kyllä mullekin. Laitatko mulle vaikka mailia tuohon yllämainittuun osoitteeseen niin voidaan tutustua paremmin. Mulla on muutto juuri kesken, joten älä ihmettele jos en heti vastaa.