Yksittäinen viesti
31.05.06, 13:17   #30 (linkki)
Wanda
(Vierailija)

Re: kotisiivous,mitä maksaa?

Ei mikään. Haluan vain mahdollisimman puhtaan kodin ja parhaiten se onnistuu minun siivoustaidollani ostopalvelulla. Samaa logiikka käytän myös esimerkiksi hiusteni siistimisessä. Mikään ei estä minua leikkaamasta omia hiuksiani, mutta uskon ammattilaisen hoitavan sen minua paremmin. Käytän myös usein bussia, vaikka ei olisi mitenkään mahdotonta kävellä tai pyöräillä esimerkiksi työmatkani. Ravintolassa tulee myös silloin tällöin piipahdettua, vaikka kukaan tai mikään ei estä minua valmistamasta ruokaa kotona. Olenpa käynyt hierojallakin, vaikka omatoimisella lihashuollolla, esimerkiksi venyttelemällä säännöllisesti, saisi varmaan saman lopputuloksen halvemmalla.

Jo kotona aikoinaan opin, että raha on vaihdon väline. Sillä sitten jokainen oman budjettinsa ja mieltymystensä ostaa ne tavarat / palvelut, jotka haluaa. Vanhemmiltani sain myös matkaan sellaisen elämänviisauden, että kun keskittyy enemmän omien asioiden hoitamiseen kuin toisten tekemisten arvosteluun, niin maailma on sekä itselle että muille huomattavasti mukavampi paikka elää...
  Vastaa viestiin