| Re: Rypäleraskaus
Minulle kukaan ei ole osannut antaa edes epäilyksiä, mistä rypäleraskaus voisi johtua. Ensin gyne vihjaisi ikääni, mutta seuraavalla käynnillä perui puheensa tutkittuaan asiaa. Oma raskauteni alkoi maaliskuussa, mutta oliko jollain viruksella asian kanssa jotain tekemistä, on ihan uusi ajatussuunta. Ehkä, ehkä ei.
Sitä oikeasti miettii, että miten on yleensäkään mahdollista, että vain yksi siittiö hedelmöittää munasolun, kun kerran niitä samanaikaisesti yrittäviä on siellä vaikka kuinka paljon. Lapsensaannin ihme on todellinen osoitus siitä miten Ihminen on ihmeellisesti tehty. Miten ensinnäkin kahdesta solusta voi yhdistyä sellainen 6-7 viikolla ultrassa näkyvä "mato" ja toisaalta miten siitä voi kehittyä ihana vauva? Nöyränä sitä vaan seuraa oman kroppansa toimintaa.
Huomaatko muuten, että minulla kesti 2 viikkoa laskea arvosta 25,5 arvoon 6,7 eli olet ihan samassa tahdissa samoihin lukemiin. Minulle puhuttiin 5 raja-arvosta, joka tulkittiin negaksi. Olet varmasti tällä viikolla ihan lähellä sitä, jopa allekin.
Mukavaa alkavaa viikkoa! Äitiysloma alkaa perjantaina, joten sen jälkeen taidan olla ihan nettifriikki. Tosin kotona on vielä paljon laitettavaa ja toivottavasti säät suosivat ulkoilua. |