Yksittäinen viesti
27.09.06, 11:44   #27 (linkki)
*_*
(Vierailija)

Re: Pettämisen jälkeen jatkaminen vai eroaminen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaus voittaa
Meillä jatketaan avioliittoa miehen pettämisen jälkeen... vaikeaahan se on todellakin ollut, kysymyksiä olen hänelle esittänyt satoja ja olemme puineet asiaa kauan. Meillä asian teki erityisen vaikeaksi se, että mieheni jatkoi "salassa" suhdettaan vaikkakin oli jo minulle siitä kärähtänyt ja vannonut lopettaneensa sen, kakkonempa pistikin hanttiin heidän suhteen lopettamista, vasta minun älähdykseni sai tytön tajuamaan ettei enään kannata haaveilla siitä mitä ei koskaan tule omakseen saamaan.
Mieheni tajusi ettei ruoho olekkaan vihreämpää aidan takana ja havahtui "psykoosistaan" tajuamaan millainen vaimo hänellä on ja mitä on tehnyt. Paikkailemme avioliittoamme, mutta olemme ja rakastamme toisiamme edelleenkin, kummallisinta tässä on kuitenkin se, että mieheni on edelleenkin minusta sairaalloisen mustasukkainen, mitä en suostu ymmärtämään hänen tempauksensa jälkeen varsinkaan. Olen lyhyen elämäni aikana kokenut paljon ja tämä on taas yksi niistä vastoinkäymisistä jonka uskon vain vahvistavan minua :)
Joskus rakkaus voittaa ja joskus ei...
  Vastaa viestiin