| Joopajoo
Mä en ihmettele miks nelikymppiset miehet etsii 20-30 naisia, mut sitä ihmettelen miks sen ikäiset naiset ottaa niin paljon vanhempia miehiä. Itse en siinä iässä olis voinnu kuvitellakkaan moista ukkoa rinnalleni. Vaikeaa se on vieläkin vaikka vuosia on tullut itselleni. Mun ikäiset ja varsinkin nää savolaiset täällä tuntuu olevan ihan aikansa eläneiltä. Anteeks vaan. Seurustelin vähän aikaa 48 vuotiaan kanssa, sen kanssa oli ihan kivaa tehdä kaikenlaista.. mut seksi suju aina saman kaavan mukaan, samassa asennossa, samt rituaalit toistuen. Siitä kun yritin jotain uutta kehitellä, meinasi homma lopahtaa siihen paikkaan, liekö pappa pelästynyt!!! Ja sit se mitä tuol aiemmis jutuis oli että miks miehet vanhenee yhtäkkiä 35 vuoden jälkeen. Olen huomannnu saman, siihen saakka ne on elinvoimaa täynnä, sit tulee niinku joku pakonomainen tarve olla "vanha" ku ikääkin tulee. Tosin ihan yhtä kauheit on ne ihmiset, sekä miehet että naiset jotka vielä tässä iässä yrittää olla samalla viivalle teini ikäisten kanssa.
No jokaiselle oma tyylinsä suotakoon. Parasta on persoonalliset, itsensä tuntevat ja hyväksyvät ihmiset.
|