Lainaus:
|
Alkuperäinen kirjoittaja Tahtoo samanlaisen! Vantaan Korsossa on Peegel niminen kampaamo olen käynyt kolmesti...joka kerta tuon mukaan kuvan/kuvia ja selitän että haluan JUURI tälläisen... Kampauksista tulee ihan ok, mutta ne eivät koskaan ole samanlaisia kuin kuvissa!!! voikun jostain pääkaupunkiseudulta, mielellään vantaalta löytyisi semmoinen nuorten hiuksiin erikoistuva kampaaja, kun omat toiveeni ovat usein erikoisia, mm. japanilaisia lolita ja jrock tyylisiä graaffisia leikkauksia |
On hirmuisen hankala tehdä JUURI samanlaista leikkausta kuin jossain tietyssä kuvassa. Toki ideoita ja visioita saa selvennettyä kuvan avulla mutta kun hiuslaatu, hiustenmäärä, kasvojen piirteet ja pään muoto on jokaisella omanlaisensa ja kuvasta näkee leikkauksen vain yhdestä suunnasta ja tietyllä tavalla kammattuna ja aseteltuna niin siinä on haastetta maailman parhaallekin kampaajalle.
Myös asiakkaan tapa laittaa hiuksia vaikuttaa siihen kuinka joku tietynhenkinen malli kannattaa leikata ja toteuttaa. Itse kyselen asiakkailta kuinka he laittavat hiuksiaan, millaisia tuotteita he käyttävät jne. Jos on jokin toivekuva niin käydään yhdessä läpi mitä kuvan hiukset vaativat, minkä mittaista suunilleen hius on mistäkin kohdin ja mietitään minkä mittaisena malli toimisi asiakkaan hiuksissa.
En pidä itseäni mitenkään erikoisena kampaajana, teen työni huolellisesti ja toivon että saan palautetta jos työni ei miellytä asiakasta. Pidän asiakaspalvelua ja vuorovaikutusta työssäni tärkeänä, toki tulee tilanteita joissa henkilökemiat eivät vain kohtaa tai emme ymmärrä asiakkaan kanssa toisiamme, tämä ei silti oikeuta minua epäammattimaiseen käytökseen tai huonoon asiakaspalveluun.
Antakaa rohkeasti hyvää tai huonoa palautetta kampaajille!