|
Hei!
Turtelius: Viikon pussit maksavat 55e (jos siis aloittaa tällä fortella, eli kolme pussia/pvä). Lisäksi aloituspaketti jonka hinta taisi olla 50-60e nurkilla, siihen tulee mukaan xtravaganza rentoutus cd, xtravaganza kirja (26 viikon ohjelma), shakeri, mittanauha ja mitäköhän muuta, muistaako kokeillakko näin yhtäkkiä? Sitten täälläsuunnalla kun maksaa n. 60e/kk saa kuntosalikortin käyttöön + ohjatut tunnit ja tietty sitten ryhmä kokoontuu.
Nutrileteista en osaa sanoa kun en ole niitä koskaan käyttänyt, nämä ovat ne ekat pussikeitot :D
Kokeillakko: Sopii että siirrytään tuonne tsemppikerhon puolelle siihen aloittamaani ketjuun, olen myös tincan nimimerkillä tuossa Kilokassilaisissa, käyhän kurkkaamassa. Täytyy kyllä juoda vain hätätapauksis noita makuvissyjä, olen kyllä ihmetellyt kun kahvi ja tee on kielletty täällä...kun ei edes vihreää teetä saa nauttia? Täytyypä vielä kysyä perusteluja miksi ei saa teetä tai kahvia juoda. Itse en siis juo kahvia mutta kyllä tee kelpaisi, se lämmittäisikin tuota kroppaa kun vettä lipittäessä pakkaa tulla vilu välillä! :D
Jatkossa kirjoitellaan sitten tsemppikerhossa!! Myös Turtelius ja muut tervetuloa mukaan! :)
|