Lainaus:
|
Alkuperäinen kirjoittaja vilhonpoika Jossakin vanhassa laulussa sanotaan osuvasti:" kaikesta on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu. Olen liittynyt k.o. lafkaan ja maksanut aika paljon, otin nimittäin 1/2 vuoden käyttö ajan.
Olen täysin tyytyväinen firmaan, löysin sieltä ELÄMÄNI NAISEN. Vanha sanonta ettei raha tee onneliseksi, kyllä raha joka tässä meni, teki minut onneliseksi.Toivon vain onnen jatkuvan lopun elämäni lopuun asti.Kyllä me ,rakastettuni ja minä olemme samaa mieltä, rahastustahan tämä on , rahastetaan toisen yksinäisyydellä. Meillä kävi vain onni tässä elämän ruletissa." Se ei pelaa joka pelkää." |
Onnea sinulle, jos onnistuit! Mutta minun kokemukseni mukaan be2 ei ole vain rahastusta, vaan puhdasta huijausta, sillä sieltä pois pääseminen on tehty aivan mahdottomaksi. Heidän sopimusehtonsa ovat uskomattomat ja kierot, luottokorttirahastus jatkuu, vaikka olisin yrittänyt erota kaikin mahdollisin konstein. Se ei tosiaan pelaa joka pelkää, mutta be:n peleissä ei ole mitään sääntöjä.