Yksittäinen viesti
26.10.08, 06:10   #22 (linkki)
Olli Lind

Rekisteröitynyt: 06/2006
Minulla taas on kokemusta

P. Kuikka taas kirjoittaa asiasta, josta hänellä ei ole mitään omakohtaista kokemusta eikä tietoa. Hän ei muutenkaan ole viitsinyt asiaan perehtyä ja jauhaa samaa lääketehtaiden jargonia.

Minä käytin Herbalifea vuosina 1993-1996. Ensimmäisenä vuotena laihduin 100 kilosta 80 kiloon. Sen jälkeen käytin Herbalifea ylläpitoannoksena. Sitähän voi käyttää myös painon lisäämiseen. Minä kuitenkin käytin ylläpitoannoksena usean vuoden ajan. Tämän ansiosta minulta jäi pois entinen iltaisin tapahtuva syöpöttely ja muutenkin ruoka menetti entisen glooriansa. Näin tämä siis johti selkeään elämäntapojen muutokseen, johon tuskin olisin koskaan muuten pystynyt.

Herbalife ja myös Nutrilett tekevät dieetin pitämisestä helpon. Ei todellakaan ole nälkä missään vaiheessa, päin vastoin on pirteämpi, jaksaa mennä lenkille ja voi hyvin.

Tietenkin myös lisäsin liikuntaa. Minulla on ollut vähän ongelma, että en lumettomana aikana oikein motivoidu, mutta talvisaikana hiihdän paljon, joten paino vähän sahaa.

Kumma, että jatkuvasti halveeraat minua ja laitat motiivini kysenalaiseksi, mutta et kerro koskaan omaa taustaasi ja omaa motivaatiotasi.

Minusta se on alhaista.

Olli
  Vastaa viestiin