| Be2
Miten voi olla noin vi**n tyhmä ku viel kysyyy et onko BE2 rahastusyritys,no mut hyvä sentään et joku tajusi kysyä tollaista,hyvä.Be2 voi verrataa vaikka vippi palveluihin.Nykyään kuten melkein aina ihmiset yrittävät tehdä kaikkensa,jotta sais toisilta rahat pois.Ja siinä he onnistuvatkin.Kysymys on oveluudesta ja toisten huijaamisesta.Se on totta et Suomessa on paljon paljon sinkkuja tai vaan ihmisiä jotka haluavat sitä seurustelua eli seksiä karkeasti sanottuna.Heitä juuri käytetäänkin hyväkseen ja tullaan rikkaaksi.Onhan se helpompaa istua kotona netisää eikä nostaa omaa persettä ja lähteä ulos seikkaileemman.Toisen epäonni on toisen onni.Be 2 palvelussa tarkoitetaan mahdollisimmaan paljon saada huonoja kumppaneita juuri sinulle ,jotta joutuisit esimmerkiksi ollaa heillä rekisteröitynä vähän pitempään koska aika siellä on rahaa.Itse en etsi seuraa netistä,mutta rehelliseti voi tunnustaa et olen facebokissa,mut siellä on enemmän kaikki rehellistä ja ihmisestä näkee paljon ja se on ilmainen!uskoisin seuran löytyvän esim kirjastosta koska siellä on harvoin kännissä ja lähestyminen on varmasti vaikeampaa,mut elämässä täyy ollaa haasteita.Itse jos olisin vaikutusvaltainen niin perustaisin ilotalot,jotta ihminen aina voisi hankki tyydytystä eikä vaan hakea sitä netistä tai baareista.rakkaus ja seksi pitää erottaa toisistaan ja olla enemmän avoimpia.On olemassa ihmisä jotka ovat esim huononäköisiä joille on vaikeampaa saada seuraa jonka jälkeen itsetunto laskee ja voi tullaa seksuallisesti turhautuneeksi>>>raiskaukset kidnappaukset.Lukekaa ihmiset enemmän viisaita kirjoja,matkustelkaa,vähemmän kotona istumista eli pitää olla rohkeita ja ajatelkaa syvellisimmin.Elämässä ei tarvitse pelätä mitään ja on tärkeampiäkin asioita kuten "suhteet".
- 20 v vierailija
|