Yksittäinen viesti
27.12.08, 10:27   #73 (linkki)
unikko2008@wippies.com
(Vierailija)

Surullinen

Perkele. En voi muutakaan sanoa. Minäkin luulin liittyväni 1 kuukaudeksi ja minut liitettiin 3 kk:n premium jäsenyyteen. Olen työtön ja 136 € on iso lasku minulle. Käytin kokonaisen päivän sanoakseni irti premium jäsenyyden. Ohjelma ei toiminut. Sain kyllä irtisanomiskoodin mutta ko. yrityksen ohjelma ei ottanut sitä vastaan. Sen jälkeen pommitin yritystä lukuisilla sähköposteilla sanoakseni itseni irti. Uhkasin kuluttajasuojalautakunnalla ja rikosilmoituksella. Lopulta vuorokauden pommituksen jälkeen sain viestin jossa ilmoitettiin, että ovat vastaantottaneet irtisanomiseni premiumjäsenyydestä. Uusin vielä luottokorttini. Yhteydenottoja sieltä kyllä tulee vaikka en haluaisi, koska ne eivät ole jäsenten yhteydenottoja vaan minulle ilmoitetaan että joku olisi sopiva minulle testin mukaan. Olen kiinnostunut vain sellaiseista ihmisistä, jotka ovat sen verran aktiivisia, että vaivautuvat kirjoittamaan itse. Olisin kiinnostunut tietämään luotettavista deittipalstoista? Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja tarvitsisin sekä ystäviä, että haaveilen vielä hyvästä rakkaussuhteesta.
  Vastaa viestiin