|
11.03.09, 18:43
|
#124 (linkki)
|
| (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja povekas ja ylpeä siitä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja h-tyylillä?? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja /#/ Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sama kommentoija Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja /#/ Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja miehen kommentti Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja tissitoppi?? Mikä on tissitoppi?
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa. | No alakouluikäiset ovat asia erikseen, lasten kuuluisi olla lapsia. Mutta aika moukkamaista tuolla lailla arvostella aikuisten naisten pukeutumista. Mielenkiintoisia asenteita sinäkin niille ihmistaimille välität, kun leimaat naisia tietynlaisen topin perusteella huora(tyylise)ksi. | En kerro mitä sukupuolta olen, ettei leimattaisi ties miksi, mutta onhan se nyt jotenkin h... rahtavaa jos niitä tissejä pitää toisten naamalle työntää pyytämättä joka paikassa. En ymmärrä sellaista. En en ja vielä kerran en. | Onko se naamalle työntämistä, jos pitää yllään avonaista toppia? Minulla on joskus baarissa ja kesäkadulla (ei toki ikinä työpaikalla tms.) avonainen toppi, mutta kenenkään naaamalle en ole tissejäni työntänyt. Jos ei kestä katsoa / alkaa ketuttaa / himottaa/ muuttuu kateudesta vihreäksi voi kääntää katseen pois.Katukuvassa on myös paljon sellaista mitä minä itse en tahtoisi nähdä, mutta so what? Silloin teen niin kuin saarnaan, eli katselen toisaalle. On sitä maisemaa muuallakin. | Ainoa reaktioni on tuohon että käännän pääni pois. En ole lesbo joten en välitä katsella mitään hinkkejä. En ole kateellinen kenenkään meijereistä, että ihan turha heittää sitä tähän.
|
|
| |