Yksittäinen viesti
21.03.09, 09:18   #127 (linkki)
Ex aviomies
(Vierailija)

Kukapa sitä lähimmäisestä pahaa uskoisi...

8.5 vuoden yhdessä olo loppui melko nolosti noin vuosi sitten.Alko ihmiset kyselee et millo availet silmäs vaimon suhteen,kun alkoi selvittelemään asioita nii en voinu uskoo aluksi kaikkea!Oltii keritty naimisiin,talo rakennettii,hevostallit/tarhat tehtii,pihat laitettii,saatiin maailman upein poika! Yms.mut ei se perhe elämä tainnu sit riittää!En laittanu ruokaa ja pessy pyykkiä oikeesee aikaa,hevose hoito unohtu vaimolta...Viikon loput kului vaimolla kaupungissa baareissa...sitä kun luottaa rakkaaseen!Kun äiti,pikkuveli ja vaimoni kävi tallinnassa tuli pikkuveli luokseni ja sano et tuo siu vaimo yritti väkisi sänkyyn häntä.Sillo oli pakko ruveta vähä kattelee vaimon tekemisiä ja löydöt hämmästti!Kymmen kunta "kaveria"tuntu olevan vaimon "läheisiä! Pikkusiskon poikaystävä,40v lapsen isä eli skaala oli tosi laaja.Kun vaimo aavisti et tiedän hänen touhuistaan,alkoi hän mm äidilleni selittää et kohtelen poikaani huonosti,en tee kotitöitä...ei sitä kukaan uskonu koska hoidin kodin ja pojan itse.tuttavien ym käynessä kylässä vaimo oli harvoin paikalla.Sitten aloin kysellä vaimolta et missä mennään nii ilmotti et kipinä loppui ja halus avioeron.No uusi omarakentama talo ja talli myyntiin.Asiassa minua riipi et sain tontin omilta vanhemmiltani.Hoidin talon myynnin,lakimiehen paperien tekoon,yms asiat..vaimo jatkoi touhujaan.Sillo selvis et hänellä o uusi mies joka oli löytyny hänen työpaikalta...mut ku yks ei riitä ni vehtas viel sen 40v miehen kans...Olen erittäin onnellinen että pääsin kyseisestä ihmisestä eroon! Jäihän miule viel miu upea poika!Löysin itsekkin viime syksynä tyttöystävän mut ei ollu hänkään uskollista sorttia...totesin et sinkkuna on parempi elellä,tietysti jos upea nainen sattuu kohdalle nii...!Lähipiiristäni on löytyny vaik minkä verran pettäjiä nii miehiä kui naisia...lapsiperheitä,ikävää katottavaa!Kaikesta huolimatta Hyvää kevättä kaikille! ;)
  Vastaa viestiin