| älkää tehkö sitä ikinä !
olen seurustellut mieheni kanssa 4,5 v. olen koko suhteeni ajan pettänyt miestäni n. 10 krtaa. ehkä enemmänkin. en ymmärrä vaikka rakastan oikesti miestäni , miten olen voinut tehdä sen. mieheni hyllä tietää nyt kaiken, eroja on tullut ja mennyt. Mutta luulenpa että ne vaivaavat koko elämäni ajan. En voi antaa itselleni ikinä anteeksi. Ja vaikka olin humalassa se ei ole syy. Tuntuu niin pahalta ja kaduttaa, ja mieheni on niin uskollinen ja ihana. Mutta on hän kohdellut minua huonosti , mutta eri tavalla kuin minä. En tiedä johtuuko pettäminen siitä, että mieheni on välillä ollut todellinen SIKA. Mutta nyt tiedän kuitenkin sisimmässäni etten petä miestäni. Vaikka kaikki niin luulee, että "niin kaikki sanoo!", mutta tiedän vain. Enkä tiedä onko oikein edes seurustella mieheni kanssa. Hän on antanut minulle niiin monta kertaa anteeksi, ja hän kyllä siitä muistuttelee välillä. Ja sitten taas molemmat maassa. MUTTA , mielummin sitten jätän itse mieheni jos olen tehnyt taas jotain. Mutta en ainakaan halua tehdä enään mitään. Kaduttaa niin paljon.
|